سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ترخیص , واردات لوازم یدکی ماشین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

ترخیص , واردات لوازم یدکی ماشین 

 

خرید و واردات انواع لوازم یدکی ماشین ،تجهیزات داخلی ماشین های سواری و سنگین ،لاستیک خودرو ، قطعات ماشین و … بخشی از توانمندی بازرگانی فیروزه در رابطه با خرید خارجی و امور بازرگانی می باشد.

تجربه موفق ارائه خدمات در زمینه های مختلف بازرگانی خارجی به شرکت ها و موسسات تجاری و صنعتی کشور موجب شده است. که بسیاری از تجار و صاحبان صنایع، امور مربوط به حمل و نقل(داخلی و بین المللی) ، ثبت سفارش ، اخذ مجوزهای ورود و صدورکالا، اخذ گواهی های مختلف استاندارد ، بازرسی، بهداشت و … ترخیص کالا، پیگیری  اختلافات گمرکی، انبارداری، بسته بندی، تخلیهو بارگیری و … و بطور کلی کلیه خدمات مربوط به بازرگانی خارجی خود را از ابتدا تا انتها، به این شرکت واگذار نمایند. 

 

واردات لواز یدکی خودرو

 

از لوازم یدکی خودرو ها، بلبرینگ (به انگلیسی: Ball bearing) یا یاتاقان توپی است که گونه‌ای از چرخنده از خانواده یاتاقان‌ها هستند که کاربرد وسیعی در ابزارهای مختلف مانند هر چیزی که میچرخد و دیسک‌های سخت رایانه و اسکیت‌ها و صنایع بزرگ و خودرو ها و موتورها و ...دارند. بلبرینگ‌ها می‌توانند هم بارهای شعاعی و هم بارهای محوری را تحمل کنند و معمولاً در جاهایی به کار می‌روند که بار به‌نسبت کوچک باشد


واردات , ترخیص , خرید تجهیزات داخلی ماشین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

واردات , ترخیص , خرید تجهیزات داخلی ماشین  


واردات تجهیزات داخلی ماشین ،قطعات یدکی ماشینهای سبک و سنگین ، واردات روکش صندلی و کفپوش ماشین ، لوازم یدکی ماشین و موتور و … ترخیص کالا و خرید خارجی و امور بازرگانی این مجموعه محصولات یکی از موفق ترین خدمات شرکت بازرگانی فیروزه می باشد. 

 شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از 35 سال تجربه در امور واردات و ترخیص کالاهای مختلف توانسته جایگاه خودش را در بین بسیاری از شرکتها و بازرگانان پیدا کند. این اعتماد افراد و سازمانها نتیجه ی تلاشهای اعضای کاردان و دلسوز این مجموعه است که با دلسوزی  ، دقت عمل ، سرعت بالا تمام تلاش خود را صادقانه انجام می دهند.


واردات تجهیزات داخلی ماشین



شما ممکن است با هدف ایجاد تغییراتی در دکوراسیون داخلی خودرو یا حفاظت از تودوزی فابریک اتومبیل اقدام به خریداری یک دست روکش کنید که در هر صورت گزینه های متفاوتی پیش روی شما قرار خواهد گرفت. همچنین برخی از روکش صندلی های موجود در بازار با بهره گیری از قالبی ارگونومیک، به راحتی مبلمان خودرو می افزاید. به غیر از این، جنس، رنگ و الیاف مورد استفاده در روکش صندلی ممکن است در مسائلی همچون دمای داخل کابین، راحتی سرنشینان، تعرق سرنشینان و... تاثیرگذار باشد

بسیاری ازصاحبان صنایع  و تاجران امور مربوط به حمل و نقل (داخلی و بین المللی) ، ثبت سفارش ، اخذ مجوزهای ورود و صدورکالا، اخذ گواهی های مختلف استاندارد ، بازرسی، بهداشت و … ترخیص از گمرک ، پیگیری اختلافات گمرکی، انبارداری، بسته بندی، تخلیه و بارگیری و … و بطور کلی کلیه خدمات مربوط به بازرگانی خارجی خود را از ابتدا تا انتها، به این شرکت واگذارمی نمایند.


خرید , واردات و ترخیص لوازم خرازی و خیاطی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 خرید , واردات و ترخیص لوازم خرازی و خیاطی 

 شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از 35 سال تجربه در امور واردات و ترخیص کالاهای مختلف توانسته جایگاه خودش را در بین بسیاری از شرکتها و بازرگانان پیدا کند. این اعتماد افراد و سازمانها نتیجه ی تلاشهای اعضای کاردان و دلسوز این مجموعه است که با دلسوزی  ، دقت عمل ، سرعت بالا تمام تلاش خود را صادقانه انجام می دهند.

واردات لوازم خرازی،واردات لوازم خیاطی ،چرخ خیاطی ،نخ و سوزن ، تزیینات لباس و … و ترخیص کالا و خرید خارجی و امور بازرگانی این مجموعه یکی از موفق ترین خدمات این مجموعه بوده است .

 

واردات لوازم خرازی

 

 بازار خرازی که بیش از 95درصد از کالاهایش وارداتی است. البته بهتر است که خیلی روشن بگوییم این بازار کاملا تحت سلطه چین است. هر چند کشورهایی مانند آلمان و ژاپن هم سهم اندکی از این بازار را در اختیار دارند، اما چینی‌ها به دلیل ارائه جنس ارزان توانسته‌اند این بازار را از سایر رقبا بگیرند. ایران در زمینه کالاهای خرازی مانند زیپ و دکمه تولیدی ندارد. مثلا دکمه و زیپ اصلا در ایران تولید نمی‌شود؛  دو کالایی که پرکاربردترین وسایل مورد استفاده در صنف پوشاک هستند. 

واردات لوازم خرازی،واردات لوازم خیاطی ،چرخ خیاطی ،نخ و سوزن ، تزیینات لباس و … و ترخیص کالا و خرید خارجی و امور بازرگانی این مجموعه یکی از موفق ترین خدمات مجموعه بازرگانی فیروزه بوده است .

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


واردات مدادتراش و انواع لوازم التحریر از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

واردات مدادتراش و انواع لوازم التحریر از چین

 

بازرگانی فیروزه تا به امروز دارای 35 سال تجربه در امور بازرگانی و خرید، حمل و ترخیص کالا از چین می باشد. این شرکت از گذشته تاکنون با توجه به سطح نیاز کشور اقدام به فعالیت در زمینه واردات مدادتراش و ترخیص آنها از گمرک برای بازرگانان مختلف نموده است

بخشی از خدمات ما در این زمینه:

واردات انواع مدادتراش فانتزی،رومیزی،برقی،آرایشی و…

تعرفه واردات انواع مدادتراش از چین

تعرفه گمرکی واردات مداد تراش رو میزی،برقی ،معمولی و…

واردکنندگان انواع مدادتراش و لوازم التحریر 

واردکننده مدادتراش از چین

قیمت انواع مدل های مدادتراش  وارداتی


واردات مدادتراش



نوع دیگری از تراش ها که به نوعی پیشرفته حساب می شوند،تراش های الکتریکی هستند،این تراش ها عملکردی مشابه تراش های معمولی دارند،و تنها تفاوتشان با آنها این است که عمل تراشیدن توسط موتور الکتریکی چرخش دارد،بعضی از تراش های الکتریکی از باتری تغذیه می کنند و برخی دیگر دارای باتری های قابل شارژی هستند که برای شارژخود از برق شهری استفاده می کنند.البته نوع اتوماتیک این تراش هاوجود دارند  که با وجود یک سنسور در ساختار آن،کار می کنند. در واقع این در این تراش ها زمانیکه نوک مداد به اندازه ی کافی تیز شد،عملکرد موتور متوقف می شود. تراش های الکتریکی غیر اتوماتیک ممکن است نوک مداد ها را زیاد بتراشند و باعث آسیب به آنها گردند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب


برج کانتون یکی از جاذبه های گردشگری گوانجو

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

برج کانتون یکی از جاذبه های گردشگری گوانجو 

برج گوانجو بر اساس ارتفاع می‌تواند به 5 بخش تقسیم شود. بازدیدکنندگان می‌توانند در هر یک از بخش‌ها تجربه‌ای منحصر به فرد داشته باشند.

بخش E برج کانتون

بخش E برج گوانجو شامل آنتن برج، از ارتفاع 376 متری شروع می‌شود. این بخش از برج جذاب‌ترین امکانات تفریحی برج را در خود دارد. سکوی تماشای بیرونی برج که در ارتفاع 488 متری قرار دارد، در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است. بازدیدکننده‌ها در پیش روی خود نمایی 360 درجه از شهر را دارند. این بخش از برج گوانجو مکانی عالی برای عاشقان عکاسی برای عکس گرفتن از صحنه‌های نفس‌گیر طلوع آفتاب، نور ماه، آسمان پر ستاره و نمای پانورامای شهر است. Bubble Tram یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌های بازدیدکنندگان برج است. این چرخ و فلک افقی 16 کابین کره‌ای شکل شیشه‌ای دارد که در بالاترین قسمت برج در ارتفاع 455 متری بر روی لبه آن می‌چرخند.

 

برج کانتون


آسانسورهای این برج در عرض یک دقیقه و نیم از پایین برج تا بالای برج، مسافران را جابه‌جا می‌کنند. برای جلوگیری از تاثیر حرکت آسانسور بر پرده گوش، طراحان یک سیستم کنترل فشار هوا در آسانسورها نصب کرده‌اند، سیستم‌هایی که اولین در نوع خودشان در کل دنیا بودند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره برج کانتون به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب