سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برنامه زمانی نمایشگاه بین المللی پاییزه گوانگجو 2017

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

برنامه زمانی نمایشگاه بین المللی پاییزه گوانگجو 2017

 با 60 سال قدمت و سابقه یکی از قدیمی ترین، معروفترین و بزرگترین نمایشگاههای جهان است که در شهر گوانگجو چین برگزار می گردد. نمایشگاه گوانجو چین بزرگترین نمایشگاه صنعتی و تجاری چین در طول سال می باشد. نمایشگاه گوانجو چین هر 6 ماه یک بار برگزار می گردد و تجار، بازرگانان و تولید کنندگان کشورهای مختلف جهان را دور هم جمع می کند و موجب رقم خوردن میلیاردها دلار معاملات تجاری می گردد. بازدید از نمایشگاه گوانجو چین فرصت مناسبی برای مشاهده نمونه کالاها و مذاکره مستقیم و بدون واسطه با تولید کننده ها می باشد.

 

نمایشگاه پاییزه گوانگجو

 

محصولات فاز 3 نمایشگاه گوانجو چین

 

پوشاک و منسوجات و کفش: لباس مردانه و زنانه، پوشاک کودک، لباس زیر، لباس ورزشی، خز و چرم و محصولات مرتبط، لوازم جانبی مد، فرش و کفپوش خانگی، نساجی و مواد خام و پارچه، تابلو فرش و پرده های نقش دار

محصولات اداری، کیف، تفریح و سرگرمی: تجهیزات اداری و مخازن استفاده روزانه، مخازن چرم، مخازن پلاستیکی، کیفهای چرم، کیفهای چرمی PVCC، کیف و لوازم جانبی، محصولات ورزشی، مسافرت و تفریح و سرگرمی

دارو، تجهیزات پزشکی و محصولات بهداشتی: داروها، محصولات بهداشتی و تجهیزات پزشکی، پانسمان های پزشکی و یکبار مصرف

مواد و محصولات غذایی: انواع نوشیدنی‌ها، مواد خوراکی، تجیزات بسته بندی و صنایع مرتبط

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


سررسید , دفتر جلد چرمی , واردات انواع سررسید از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

سررسید , دفتر جلد چرمی , واردات انواع سررسید از چین 

 

کشور چین به عنوان یکی از قطبهای صنعتی جهان در بخش های مختلف صنعت ،کشاورزی ،پوشاک و… صاحب نام است.واردات و ترخیص انواع سررسید و دفتر کلاسوری ،واردات لوازم تحریر و کاغذ و… بخشی از فعالیتهای این مجموعه می باشد.در صورت تمایل به سرمایه گزاری در این زمینه می توانید هرگونه راهنمایی را از اعضای مجموعه ی بازرگانی فیروزه دریافت نمایید.تا بهترین کالا را با قیمت مناسب برای شما عزیزان شناسایی کرده و در اختیار قرار دهند.

 

واردات سررسید

 

سررسید یا سالنامه به صورت کتاب یا دفتر با قطع های مختلف است که می تواند اطلاعاتی از قبیل تاریخ ها ، رویداد ها ، مناسبت ها و غیره را در اختیار کاربر قرار دهد
محتویات سررسید می تواند مواردی باشد که هر یک در تخصص افرادی با شاخه های کاری متفاوت است .
به طور مثال سررسید هایی با موضوعات اجتماعی ، مهندسی ، ادبی ، تاریخی ، سیاسی و غیره در همین دایره هستند .
در سال های اخیر سالنامه هایی چاپ شده اند که سالنامه شهدا ، عرفا ، طبیعت ایران و جهان ، آثار تاریخی ، ورزشی و مهندسی از این دسته اند .

مجموعه بازرگانی فیروزه دارای کارگوهای مختلف در پکن ،گوانجو و ایوو می باشد.همچنین دارای دفاتر بازرگانی در ایران و در شهرهای تهران ،مشهد و بندر عباس می باشد.اعضای این مجموعه در تلاشند تا بهترین خدمات را به بازرگانان عزیز در رابطه با واردات و ترخیص کالا ،انجام کلیه امور گمرکی ، خرید خارجی ،حمل و نقل بین المللی و… را ارائه دهند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


خرید ، واردات ، ترخیص ظرف خالی لوازم آرایشی و عطر

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خرید ، واردات ، ترخیص ظرف خالی لوازم آرایشی و عطر 

 

خرید ، واردات ، ترخیص ظرف خالی لوازم آرایشی و عطر توسط شرکت بازرگانی فیروزه با 35 سال تجربه در امور بازرگانی (واردات و ترخیص کالا )

 

از جمله فعالیتهای این مجموعه واردات انواع شیشه و ظروف خالی لوازم آرایشی و بهداشتی ،شیشه خالی عطر و ادکلن ،قوطی کرم ، قوطی پلاستیکی شامپو ، ظرف خالی کرم پودر ،ریمل و… می باشد.

از آنجایی که این کالاها نیازمند به تنوع و استانداردهای خاصی است این مجموعه در پی آنست که به بهترین شکل این موارد را پوشش دهد.

 

واردات ظرف خالی لوازم آرایشی و عطر

 

ولین قدم برای واردات، انتخاب کالای وارداتی است. یک کسب و کار وابسته به محصولاتی است که می‌فروشد، بنابراین قبل از اقدام به واردات باید به اندازه کافی تحقیق کرد و کالای مورد نظر را با دقت انتخاب کرد. عمده کالاهایی که از چین وارد کشور آمریکا می‌شوند، عبارتند از:

منسوجات اسباب بازی مبلمان ماشین آلات و تجهیزات الکتریکی اپتیک و تجهیزات پزشکی

 

اعضای این مجموعه در تلاشند تا بهترین خدمات را در رابطه با واردات و ترخیص کالا ،انجام کلیه امور گمرکی ، خرید خارجی ،حمل و نقل بین المللی و… را به بازرگانان عزیز و شرکتها ارائه دهند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


روتختی و سرویس خواب وارداتی از چین , ترخیص روتختی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

روتختی و سرویس خواب وارداتی از چین , ترخیص روتختی

 کشور چین به عنوان یکی از قطبهای صنعتی جهان در بخش های مختلف صنعت ،کشاورزی ،پوشاک و… صاحب نام است.یکی از موارد قابل ذکر که مجموعه ی ما در این حوزه فعالیتهای زیادی داشته و به دلیل استقبال در بازار ایران تمرکز زیادی بر روی این کالاها داشته ایم ، انواع سرویس خواب و روتختی ، روتختی بچه گانه ، روتختی اسپورت و فانتزی ،سرویس خواب یک نفره و دو نفره ، لحاف ،بالشت ، روتختی سه بعدی و کالای خواب و … است .در صورت تمایل به سرمایه گزاری در این زمینه می توانید هرگونه راهنمایی را از اعضای مجموعه ی بازرگانی فیروزه دریافت نمایید.تا بهترین کالا را با قیمت مناسب برای شما عزیزان شناسایی کرده و در اختیار شما قرار دهند.

 

 

واردات کالای خواب

 

اگر مایلید اتاق خوابی با چیدمانی سنتی داشته باشید بهتر است از روتختی هایی با نقش و نگار اسلیمی یا روتختی های چهل تیکه استفاده کنید و با کوسن های ترمه دوزی شده روتختی و تختخواب خود را تزئین کنید. روی پاتختی ترمه ای زیبا؛ هماهنگ با رنگ روتختی و کوسن بیندازید و با قراردادن آباژوری پارچه ای که از نظر رنگ و جنس هماهنگ با روتختی و کوسن هاست نمایی زیبا و چشم نوازی به اتاق خواب دهید.

بسیاری ازصاحبان صنایع  و تاجران امور مربوط به حمل و نقل (داخلی و بین المللی) ، ثبت سفارش ، اخذ مجوزهای ورود و صدورکالا، اخذ گواهی های مختلف استاندارد ، بازرسی، بهداشت و … ترخیص از گمرک ، پیگیری اختلافات گمرکی، انبارداری، بسته بندی، تخلیه و بارگیری و … و بطور کلی کلیه خدمات مربوط به بازرگانی خارجی خود را از ابتدا تا انتها، به این شرکت واگذارمی نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


خرید ، واردات ، ترخیص حباب شیشه ای

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 خرید ، واردات ، ترخیص حباب شیشه ای

خرید ، واردات ، ترخیص حباب شیشه ای از کشور چین تجربه ای متفاوت از شرکت بازرگانی فیروزه پس از سالها فعالیت در امور واردات و ترخیص کالا می باشد.

انواع حبابهای شیشه ای ،حباب چراغ های نفتی ،حباب لامپ و لوستر ،انواع شیشه و لوله آزمایشگاهی ،میله های شیشه ای ،لوله های شیشه ای و…نمونه مواردی هستند که این مجموعه توانایی واردات آنها را دارد.

 

واردات حباب شیشه ای

 

 

یکی از شیشه های مورد استفاده در آزمایشگاه ها ارلن مایر است که  برای نگهداری، مخلوط کردن محلول‌ها و حرارت دادن مواد به کار می‌رود. تخت بودنِ کف آن موجب می‌شود که مواد به آسانی به طور اتفاقی از آن بیرون نریزند و همچنین موجب می‌شود که گرم کردن مواد در آن به راحتی صورت گیرد.

کشور چین به عنوان یکی از قطبهای صنعتی جهان در بخش های مختلف صنعت ،کشاورزی ،پوشاک و… صاحب نام است.به همین جهت بیشتر معاملات و امور بازرگانی این مجموعه در این کشور انجام می شود. 

بسیاری از صاحبان صنایع  و تاجران امور مربوط به حمل و نقل (داخلی و بین المللی) ، ثبت سفارش ، اخذ مجوزهای ورود و صدورکالا، اخذ گواهی های مختلف استاندارد ، بازرسی، بهداشت و … ترخیص از گمرک ، پیگیری اختلافات گمرکی ، انبارداری ، بسته بندی ، تخلیه و بارگیری و … و بطور کلی کلیه خدمات مربوط به بازرگانی خارجی خود را از ابتدا تا انتها، به این شرکت واگذار می نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب