سفارش تبلیغ
صبا ویژن

معرفی موزه سنگواره و تاریخ طبیعی پکن

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

معرفی موزه سنگواره و تاریخ طبیعی پکن

 

 این موزه در واقع مرکزی تحقیقاتی و دیرینه شناسی است و تنها بخشی از آن در دسترس بازدید عموم قرار دارد که شامل قطعاتی از فسیل های پستانداران، پرندگان و دوزیستان اولیه است. در قسمتی از موزه که اختصاص به گروهی از انسان های اولیه به نام انسان پکن ….. دارد، اشیاء سنگی یافت شده در غارهای محل زندگی این انسان، نمایش داده شده اند.
پیش از اینکه شهر ممنوعه کوچک توسط مائو به موزه فرهنگ تغییر کاربری دهد، این محل، عبادتگاه اجداد امپراتوران محسوب شده و به عنوان مقدس ترین بخش شهر پکن شناخته می شد.  تالار بزرگ این مجموعه در پشت دروازه زرد رنگ  و براقی قرار دارد که موازی با یک پل سنگی است. در اطراف این محل، درختان کاج و سرو زیبا و شکیلی که جز درختان کهنسال و مورد احترام هستند، قرار داشته که توسط ژو دی (Zhu Di) سومین امپراتور سلسله مینگ کاشته شده اند. از همه مهم تر اینکه در این مجموع به جز ویژگی های سلسله مینگ، می توانید رگه های پر رنگ حضور فرهنگی برادر بزرگ تر این سلسله یعنی سلسله امپراتوران چینگ (Qing) را نیز مشاهده کنید.

 
معروفترین موزه های چین
 
 
 

 شرکت بازرگانی فیروزه با 35 سال سابقه در امر واردات و صادرات با کشور چین و داشتن دو شعبه در شهرهای ایوو و گوانجو، قادر به راهنمایی و مشاوره ی شما واردکنندگان محترم باشد در تمامی مراحل خرید کالا از چین ،حمل و ترخیص کالا از گمرک

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

 ادامه مطلب