سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید خارجی, ترخیص کالا , واردات پمپ آب

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خرید خارجی, ترخیص کالا , واردات پمپ آب 

 

مجموعه بازرگانی فیروزه آماده ی هرگونه همکاری با بازرگانان و صاحبان سرمایه در تمام مراحل مشاوره ،خرید ، ترخیص ،حمل و نقل بین المللی و… است.

شرکت بازرگانی فیروزه کشور چین که به عنوان بزرگترین قطب صنعتی در آسیا و یکی از بزرگترین کشورهای تولیدکننده و تأمین کننده کالا در دنیا شناخته می شود را به عنوان مبدأ خرید کالاهای خود قرار داده است.



 

واردات پمپ آب


 

پمپ‌های دینامیکی: در این پمپ‌ها انتقال انرژی به سیال به طور دایمی است. انواع پمپ‌های دینامیکی عبارت اند از:
گریز از مرکز (Centrifugal)
جریان محوری (Axial)


 مجموعه بازرگانی فیروزه دارای 35سال تجربه در امور بازرگانی واردات ،صادرات و ترخیص کالا است.و دارای دفاتر متعددی در پکن ،گوانجوو ،ایوو،بندرعباس ،تهران و مشهد می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.


ادامه مطلب


خرید, واردات و ترخیص هیتر

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خرید, واردات و ترخیص هیتر

 

خرید, واردات و ترخیص هیتر ،انواع بخاری برقی ،بخاری های برقی پنلی ،انواع پکیج های گرمایشی و سرمایشی ،واردات دستگاه تصفیه آب و…. توسط مجموعه بازرگانی فیروزه انجام می شود.

شرکت بازرگانی فیروزه دارای بیش از سه دهه تجربه ی بازرگانی می باشد و به صورت جنرال در اکثر فعالیتهای بازرگانی واردات و ترخیص کالا فعالیت می کند.این مجموعه با همراهی نیروهای توانمند و با انگیزه ی خود در کشور ایران و چین آماده ی هرگونه همکاری با بازرگانان با تجربه و سرمایه داران جوان، می باشد.

 


واردات هیتر



کارخانه‌های سازنده یونیت هیتر تولیدات خود را در شرایط استاندارد یا در شرایط دیگری که مشخص می‌کنند در جداولی برای مدلهای مختلف ارائه می‌دهند که با استفاده از فاکتورهای مهم زیر می‌توان تعداد و مدل مورد نظر را تعیین کرد:

  • سیال حامل انرژی
  • نوع یونیت هیتر مناسب
  • محل قرار گیری یونیت هیتر
  • سطح مجاز سروصدا
  • ظرفیت حرارتی
  • نیاز به انجام تصفیه مکانیکی

مجموعه بازرگانی فیروزه آمادگی هرگونه همکاری با شرکت های حمل و نقل بین المللی را داراست.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه شوید. 

ادامه مطلب


خرید خارجی , واردات یو پی اس و باتری

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خرید خارجی , واردات یو پی اس و باتری


واردات انواع باتری ،دستگاه یو پی اس ،پاور بانک ، مودم و… ننها بخشی از فعالیت های بازرگانی فیروزه می باشد.

این مجموعه با دارا بودن دفاتر متعدد در کشور چین و ایران و با 35 سال تجربه ی بازرگانی ، تمامی مراحل مشاوره ،خرید خارجی کالا تا لحظه ی تحویل محصول به مشتری را عهده دار می شود.



واردات یو پی اس



هدف اصلی یک دستگاه یوپی اس تهیه یک منبع بدون وقفه انرژی برای تجهیزی است که از آن محافطت میکند. این کار دقیقاً چگونه انجام میگیرد؟
 دوشاخه یک وسیله الکترونیکی که به برق شهر(یا به کاهش دهنده تغییرات ولتاژی که به برق شهر متصل است) وصل میشود فقط ازیک منبع نیرواستفاده میکند.اگربرق شهرقطع شود،آن وسیله دراثرانقطاع الکتریسیته بسرعت خاموش میشود.یک یو پی اساین معادله را با فراهم نمودن دو منبع قدرت برای وسیله خود به هم میزند.

بخشی از خدماتی را که مجموعه بازرگانی فیروزه قادر به انجام آنها می باشد، در ادامه به اختصار آورده شده است.

این خدمات شامل:

1- جستجوی کالا و یا مشتری مورد نیاز کالای شما

2- استعلام بهترین قیمت و تولید کنندگان و فروشندگان و خریداران دست اول

3- خرید و تحویل نمونه کالا (sample)

4- انجام مکاتبات بازرگانی حرفه ای و مذاکرات مرتبط و انعقاد قراردادهای لازم

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


خرید , واردات , ترخیص شیشه زعفران

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خرید , واردات , ترخیص شیشه زعفران

 

زعفران به عنوان یکی از با ارزشترین محصولات تولیدی ایران در میان اکثر کشورها محبوبیت زیادی دارد. و از آنجایی که این صنعت در ایران پیشرفت زیادی کرده است، بخشی اعظمی از رقابت بین تاجران و تولیدکنندگان ایرانی بر سر بسته بندی این محصول و ارائه ی آن به بازار می باشد. 

شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه فعالیت در کشور چین تجربیات زیادی در ارتباط با خرید خارجی ،تولیدکنندگان چینی ،بازارهای خرید کالا در چین ، امور ترخیص و کمرک ،حمل و نقل کالا و… کسب نموده است .

 

 

واردات شیشه زعفران

 

بسته بندی اهمیتی هم سنگ تولید محصول دارد. بنابراین لازم است ضمن شناسایی عوامل تاثیرگذار بر بسته بندی زعفران ، مشکلات و کاستیهای آنها نیز شناسایی گردیده و کنار گذاشته شود. 

طی سال‌های اخیر هر کجا سخنی از بسته‌بندی می‌شود افراد بلافاصله از چند کلمه کلیدی برای تشریح مشکلات بسته‌بندی استفاده می‌کنند؛ صادرات، زعفران، اسپانیا، بسته‌بندی. فارغ از اینکه آیا این افراد (چه متخصص و چه غیر‌متخصص)، واقعاً بر موضوع زعفران و زوایای مختلف آن اشراف دارند یا نه. مشخص است که این بحث برای همه ایرانیان تبدیل به یک دغدغه جدی و اساسی شده است.

شرکت بازرگانی فیروزه توانایی خدمت رسانی و انجام کلیه امور مربوط به واردات و صادرات کالا و ترخیص و… در خصوص کشور چین را دارا می باشد.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب



بهترین پسته صادراتی ایران

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

بهترین پسته صادراتی ایران

 

پسته های ایران در انواع مختلفی هستند که البته پسته های صادراتی معمولا از نمونه های محدودی انتخاب می شوند که بهترین نوع برای هر کشور متفاوت است.

سلیقه کشورهای عربی کمتر به استفاده از پسته های کروی شکل می باشد و معمولا آشنایی بیشتری با پسته های رده Long یا همان اکبری، بادامی و احمدآقایی دارند. از این منظر گزینه های فندقی و کله قوچی نیز تا حد زیادی از تقاضای بازار این کشورها حذف می شوند.

 


پسته صادراتی

 

در بین سه نوع اکبری، احمدآقایی و بادامی باتوجه به اینکه معمولا سایز پسته های بادامی ریز و در حد فندقی می باشد. از این نوع پسته استفاده نمی شود و در بازار های عربی با توجه به کشش قیمتی بازار از پسته احمدآقایی و اکبری استفاده می شود.

در بین کشورهای عربی معمولا برخی از کشور ها از پسته برای صادرات مجدد استفاده می کنند و انواع پسته ایران را به دیگر کشورها می فروشند و به همین دلیل ممکن است از بازار های عربی سفارشاتی برای خرید پسته های فندقی، کله قوچی و کمتر بادامی به ایران داده شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب