سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واردات و ترخیص تلسکوپ و تجهیزات رصد از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 واردات و ترخیص تلسکوپ 

 

مجموعه بازرگانی فیروزه دارای دفاتر متعدد در ایران و چین می باشد .این مجموعه به صورت گسترده و در حجم بالا اقدام به واردات کالاهای مختلف از چین نموده است.همچنین واردات و ترخیص انواع تجهیزات رصد و تلسکوپ از چین بخشی از توانمندی مجموعه ی ما می باشد.

تیم بازرگانی فیروزه آماده ی همکاری با شما عزیزان در تمامی مراحل مشاوره ی قبل از خرید ،خرید خارجی ،واردات ،امور گمرکی و ترخیص و… می باشد.در صورتیکه قصد سرمایه گزاری بر روی تجهیزات رصد و تلسکوپ را دارید با مجموعه ی ما در ارتباط باشید.

 

 

واردات تلسکوپ

 

 وقتی با تلسکوپ به آسمان نگاه می‌کنید فقط پنجره کوچکی رو به چشمان شماست. به همین دلیل جستجوی اجرام از درون چشمی تلسکوپ بسیار وقت‌گیر است. روی تلسکوپ ابزاری به‌نام جوینده یا منظر یاب نصب می‌شود که بزرگنمایی بسیار کمتر و میدان دید وسیعی دارد- در حدی که بخشی از یک صورت فلکی را نشان دهد. این ابزار معمولا همراه با تلسکوپ ارائه می‌شود. از درون جوینده دو خط متقاطع را می‌بینید که باید موضوع رصدی مورد نظرتان را در وسط دید هدف گیری کند. در جوینده‌هایی که دارای بزرگنمایی هستند بهتر است آنهایی را انتخاب کنید که دهانه حداقل 25 میلیمتر دارند تا تصویر روشن‌تر و واضح‌تری نشان دهند. برای تلسکوپ‌های متوسط و بزرگ جوینده‌های 50 میلیمتری متداول‌ترند. برای تلسکوپ‌های کوچک و متوسط  ابزاری به نام “جوینده سرخ نشان” یا Red Dot Finder متداول است که بزرگنمایی (LED) در مرکز آن روشن می‌شود. رصدگر بدون نیاز به نگاه از درون جوینده می‌تواند از پشت لوله تلسکوپ محل تخمینی جرم را نشانه رود و بعد از همان جا موضوع رصدی را در امتداد نقطه سرخ قرار دهد. این ابزار را رصدگران تازه‌کار و افرادی که از تلسکوپ‌های با میدان دید وسیع استفاده می‌کنند بهترین جوینده می‌دانند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

ادامه مطلب


خرید کیف و چمدان

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

خرید کیف و چمدان از بازار عمده فروشی ایوو

بازار فوتین در ایوو مرکز خرید مناسبی برای خرید انواع کیف و چمدان است . این بازار از تنوع  کیفیتی و قیمتی زیادی برخوردار است.

کالاهای با کیفیت خیلی بالا و به عبارتی درجه یک را میتوانید در منطقه ی F در شهر فوتین بیابید.در این منطقه اجناس با سرعت بیشتری به روز می شوند و مدل های جدید هرهفته در این بازار در معرض دید عموم قرار میگیرد.و تقریبا هر سه ماه اکثر نمونه ها تغییر میکند.

 

 

واردات چمدان

 

چمدان های تیتانیوم ـ پلاستیک: این نوع چمدان ها که مدت زیادی نیست وارد زندگی ما شده از چمدان های بادوام است و در صورتی که بخواهید هزینه کنید و به دنبال با دوام ترین نوع چمدان هستید این نوع را به شما پیشنهاد می دهیم.

چمدان های تیتانیومی که به دلیل مقاومت بالای آنها جزو انتخاب برتر اکثر مسافران کثیرالسفر هستند در صورت نگهداری مناسب حتی گاهی بیشتر از ده سال عمر مفید خواهند داشت. اما بزرگ ترین مشکل این نوع چمدان را می توان خط و خش ناشی از حمل و نقل در طول سفر دانست چون بدنه آنها زیاد در مقابل این اتفاق مقاوم نیست.

برعکس چمدان های برزنتی، چمدان های تیتانیومی بهترین گزینه برای سفرهای طولانی و البته در مناطق مرطوب است. مهم ترین نکته ای که در این گروه از چمدان ها برای خریدارانش باعث برتری می شود بحث امنیت و استحکام این وسیله در مسافرت است بنابراین اگر لوازم شما خطر شکستن یا از بین رفتن دارد بهترین گزینه برای سفر بعدی شما این گروه از چمدان هاست.

واردات و ترخیص انواع کیف و چمدان از چین ،یافتن کالاهای مورد نظر بازرگانان عزیز از جهت کیفیت، قیمت و… خرید،انجام کلیه امور حمل و نقل،انبارداری،ترخیص ، کلیه امور گمرکی و… بخشی از توانمندیهای شرکت بازرگانی فیروزه در امور بازرگانی می باشد.

در صورت تمایل داشتن به حضور در بازار چین و سفر به شهرهای چین، امکان همراهی کردن مترجم چینی و انگلیسی زبان در طول سفر و خرید از بازار چین وچود دارد.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


واردات و ترخیص پتاسیم سولفات از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   


واردات و ترخیص پتاسیم سولفات از چین 

 

واردات مواد اولیه و مواد شیمیایی از چین توسط مجموعه بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه فعالیت در کشور چین

واردات پتاسیم سولفات از چین خرید از چین و مشاوره ی بازرگانی در رابطه با واردات و ترخیص پتاسیم سولفات از چین را از ما بخواهید.

ادامه مطلب ...


واردات و ترخیص انواع الیاف پلی استر

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

واردات و ترخیص انواع الیاف پلی استر

 

پلی‌استر نوعی الیاف است و در ایران رزین پلی‌استر هم شناخته می شود. از پلی‌استر برای ساخت انواع پوشاک، انواع ایزوگام، انواع مجسمه، ساعت، ظروف آبنما، انواع کف‌‌پوش و دیوار‌‌پوش و غیره استفاده می‌شود.

واردات انواع نخ و الیاف پی استر از چین توسط مجموعه بازرگانی فیروزه ...

ادامه مطلب ...


واردات و ترخیص انواع الکترود و دستگاه جوش

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   


واردات و ترخیص انواع الکترود و دستگاه جوش

 

 

واردات و ترخیص انواع الکترود و دستگاه جوش همچنین فعالیت در بحث واردات انواع لوازم الکتریکی و الکترونیکی و... بخشی از توانمندی مجموعه ی فیروزه می باشد.

برای رفع هرگونه سوال و ابهام در رابطه با واردات و ترخیص الکترود و دستگاه جوش و همچنین تعرفه های گمرکی کالاها ،حمل و نقل ،شرکت های چینی ،شرایط واردات کالا و... با مجموعه ی ما در ارتباط باشید .

شرکت بازرگانی فیروزه دارای 35 سال سابقه ی بازرگانی در چین می باشد و دارای دفاتر متعددی در داخل و خارج از کشور است که در بحث واردات ،مشاوره ،خرید خارجی ،ترخیص از گمرک و ... فعالیت های زیادی دارند .