سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واردات و ترخیص انواع کابلهای الکتریکی از چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 واردات و ترخیص انواع کابلهای الکتریکی از چین

معمول ترین هادی مورد مصرف در صنعت سیم و کابل مس و آلومینیم با خلوص زیاد (99/99 درصد برای مس و 99/6 درصد برای آلومینیم) است که به صورت آنیل شده و یا آنیل نشده از آن استفاده می شود.
آنیل کردن نوعی عملیات حرارتی است که موجب تبلور مجدد بلورهای فلز می شود. مفتول مس که در اثر عملیات مکانیکی کشش و نورد سخت و شکننده شده اند. در اثر این عملیات حرارتی فلز نرم شده و برای عملیات بعدی و یا در مراحل استفاده از آن، دارای انعطاف بیشتری می شود. به طور کلی به موادی که دارای رسانایی بالایی هستند و می توانند برق را با تلفات کم منتقل کنند هادی گفته می شود که در بین مواد مختلف طلا ,مس,نقره جزوه بهترین هادی ها هستند.

 شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس، قادر به کمک به تجار و علاقمندان به تجارت با چین می باشد.


واردات سیم و کابل

 

اساس کار بازرگانی فیروزه کمک به  خرید، حمل و ترخیص کالا از چین و به طور کلی واردات کالا از چین برای بازرگانان با تجربه که نیاز به صرفه جویی در زمان دارند و یا افرادی که تازه کار هستند و می خواهند به صورت مطمئن و ایمن به بازرگانی با چین بپردازند، میباشد.

هرگونه ابهامی در رابطه با سفر به چین،آشنایی با بازارهای چین ،خرید کالای مورد نظر ،هزینه های حمل و نقل و مدت زمان تحویل کالا در مقصد توسط تیم بازرگانی فیروزه امکان پذیر است.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب


واردات و ترخیص انواع پنلهای ال ای دی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 واردات و ترخیص انواع پنلهای ال ای دی

 پنل های LED  با طراحی مدرنی که دارند جایگزین مناسبی برای چراغ های فلورسنت محسوب می شوند و یکی از بهترین گزینه ها برای تنظیم روشنایی داخلی فضاهای مختلف ساختمان هستند.انعطاف پذیری در طراحی، کیفیت نور کارآمد، قابلیت استفاده مداوم طولانی مدت، طول عمر بالا، ایجاد طیف رنگی متنوع، سازگاری با نرم افزارهای متعدد و … بدون شک از نقاط قوت این پنل LED به شمار می آیند.

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه  با توجه به سطح نیاز کشور اقدام به فعالیت در زمینه واردات انواع پنلهای الکتریکی از چین و ترخیص پنلهای الکتریکی ال ای دی (LED ) از گمرک برای بازرگانان مختلف نموده است. اساس کار بازرگانی فیروزه کمک به  خرید، حمل و ترخیص کالا از چین و به طور کلی واردات کالا از چین برای بازرگانان با تجربه که نیاز به صرفه جویی در زمان دارند و یا افرادی که تازه کار هستند و می خواهند به صورت مطمئن و ایمن به بازرگانی با چین بپردازند، میباشد.

تیم ما آماده ی پاسخگویی به شما عزیزان در رابطه با واردات انواع لوازم الکتریکی از جمله واردات انواع پنل الکتریکی (LED و… ) از چین و امور گمرکی و ترخیص کالا می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره واردات انواع پنلهای الکتریکی از طریق بازرگانی فیروزه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

ادامه مطلب


واردات LED و SMD

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 واردات LED و SMD

لامپ‌های معمولی یا همان لامپ‌های رشته‌ای یکی از مهمترین دلایل افزایش مصرف انرژی و در نتیجه افزایش حجم تولید گازهای گلخانه‌ای در جهان می‌باشند؛ بنابراین بسیاری از کشورها، برنامه چند ساله‌ای را برای جایگزینی مدل‌های دیگر لامپ به جای لامپهای رشته‌ای تدوین کرده‌اند تا شاید بتوانند در دراز مدت استفاده از لامپهای رشته? و به تبع آن حرارت زمین را کاهش داده و کره زمین و ساکنانش را نجات دهند. واردات انواع ال ای دی، اس ام دی، LED, SMD را از بازرگانی فیروزه بخواهید. 

 

ال ای دی نواری، ال ای دی SMD، ال ای دی سامسونگ، ال ای دی ال جی، ال ای دی سونی، ای ال ای دی سامسونگ 5550، ال ای دی نواری قیمت، ال ای دی SMD قیمت، ال ای دی وات بالا، ال ای دی وال واشر، ال ای دی وستل، ال ای دی وایر، ال ای دی وای فای دار، ال ای دی 1وات، واردات ال ای دی از چین، واردات ال ای دی از تایوان، واردات لامپ ال ای دی، وارد کننده ال ای دی، واردات پاور ال ای دی، تعرفه واردات ال ای دی، ماژول ال ای دی، واردکننده قطعات ال ای دی، واردکننده تابلو ال ای دی، ال ای دی دیوار، ال ای دی دارای رسیور ماهواره، ال ای دی دارای رسیور، اس ام دی نواری، اس ام دی خطی، اس ام دی، واردکننده ال ای دی، وارد کننده اس ام دی، اس ام دی نوار قیمت، اس ام دی نور، نور اس ام دی، اس ام دی نواری، مدار اس ام دی، مدارات اس ام دی، قیمت اس ام دی، اس ام دی 5050، اس ام دی5630، اس ام دی3528، اس ام دی چیست؟، اس ام دی متری، اس ام دی پارت، اس ام دی بلوکی، اس ام دی چند رنگ، اس ام دی نواری، واردکننده اس ام دی، SMD خطی، SMDخرید، خرید SMD، خازن SMD، خرید SMDمتری، خرید SMDبلوکی، SMD LED خرید، لامپ SMDخرید، تولید SMD، خط تولید SMD، دستگاه خط تولید SMD، چراغ توکار SMD، پنل توکار SMD، تایل SMD، خرید دستگاه تولید SMD، فروش دستگاه تولید SMD، واردات دستگاه تولید SMD، تجهیزات خط تولید SMD، ترخیص دستگاه تولید SMD، تعرفه گمرکی خط تولید SMD، مدارات SMD، مدار SMD، طراحی مدار SMD، دستگاه طراحی مدار SMD، مونتاژ SMD، تجهیزات SMD، روشنایی SMD، تایل SMD، تابلو SMD، تایوانی SMD، SMD تایوانی، فروش دستگاه SMD، خرید دستگاه SMD، قیمت دستگاه SMD، انواع SMD، پنل SMD، پارت SMD، پرژکتور SMD، قیمت پرژکتور SMD، خرید پرژکتور SMD، پر نور SMD، نحوه لحیم کاری قطعات SMD، فروش لامپ LED، فروشگاه LED، فرابنفش LED، واردات LED، ترخیص LED، گمرک LED، بار هوایی LED، انواع LED، انواع لامپ های LED، فروشگاه LED، تایل SMD بیمارستانی، نور پردازی بیمارستان، نورپردازی بیمارستان در مشهد، تایل نور بیمارستان

 

شرکت بازرگانی فیروزه با دارا بودن دفتر تجاری در سه شهر پکن، گوانجو و ایوو قادر به تهیه انواع ال ای دی، اس ام دی، LED, SMD مورد نیاز شما در انواع و طرحهای مختلف می باشد. واردات انواع دستگاههای تولید ال ای دی، اس ام دی، LED, SMD، کاری است که در تخصص ماست و شما نیز می توانید به همراه نماینده ایران ما به دفتر بازرگانی فیروزه در چین مراجعه نمایید و از نزدیک انواع مختلف ال ای دی، اس ام دی، LED, SMD را مشاهده نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره واردات ال ای دی و اس ام دی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب


واردات ماشین آلات صنعتی از چین (بسته بندی)

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

واردات ماشین آلات صنعتی از چین (بسته بندی)

سازمان جهانی استاندارد (ISOO) و سازمان‌های معتبر و ملی استاندارد کشورهای پیشرفته گام‌های مهمی در تدوین استانداردهای بسته‌بندی و مشخصات فنی آن برداشته‌اند. طراحی بسته‌بندی شامل طراحی فیزیک بسته‌بندی و گرافیک آن است. از آنجایی که صنعت بسته بندی در ایران صنعتی رو به رشد است، همه ی ما در زمان خرید محصول به ظاهر و کیفیت محصول توجه خاصی داریم و از طرفی دیگر ظاهر هر محصول باعث محبوب شدن آن نزد مشتری می گردد. شرکت بازرگانی فیروزه با بیش از سه دهه تجربه درخشان در امر واردات کالا و دفاتر فعال در ایران و چین، اقدام به واردات دستگاه بسته بندی نموده است.

 

ماشین آلات صنعتی ( بسته بندی ) ،ماشین الات بسته بندی توزین دار،ماشین الات بسته بندی شیرینگ،دستگاههای بسته بندی استرچ،ماشین الات بسته بندی حجمی،دستگاههای پرکن،ماشین آلات دربندی،ماشین آلات لیبل زن،ماشین آلات صنعتی،دستگاه شیرینگ دست دوم،دستگاه شیرینگ دستی،قیمت دستگاه شیرینگ کوچک،دستگاه شرینک پک،ماشین آلات شیرینگ کابینی،قیمت دستگاه شرینک،دستگاه شیرینگ چیست،لیبل شیرینگ،دستگاه بسته بندی استرچ،قیمت دستگاه استرچ پالت،ماشین آلات بسته بندی شیرینگ پک،انواع دستگاه بسته بندی،بسته بندی استرچ،ماشین آلات بسته بندی استرچ،قیمت ماشین الات استرچ پالت،فروش استرچ پالت،ماشین الات پالت پیچ،بسته بندی پالت،واردات ماشین آلات بسته بندی،انواع ماشین آلات بسته بندی،ترخیص انواع ماشین آلات بسته بندی،خرید انواع ماشین الات بسته بندی از چین،خرید ماشین آلات بسته بندی ،انواع ماشین آلات لیبل زن،ماشین الات بسته بندی خارجی،تعرفه گمرکی ماشین آلات صنعتی ،تعرف واردات انواع ماشین بسته بندی،واردات از چین،واردات کالا از چین،قیمت اجناس در چین،قیمت کالاهای چینی،بهترین کالاهای وارداتی از چین،از چین چه وارد کنیم، کالاهای چینی ،ایوو،بازرگانی در چین،تجارت با چین،گمرک،ترخیص کالا ، china،import of china،chin،trad in china، import from china ، تجارت پرسود با چین،مراحل واردات کالا از چین،خرید از چین،بهترین کالا برای واردات از چین،سفارش کالا از چین،واردات از چین با سرمایه کم،پرسودترین کالاهای وارداتی،واردات از چین آموزش،بازرگانی در چین،گمرک ایران،

 

شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس، قادر به کمک به تجار و علاقمندان به تجارت با چین می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره واردات ماشین آلات بسته بندی از طریق بازرگانی فیروزه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب


خریددستگاه ATM(خودپرداز)،واردات و ترخیص دستگاه ATM

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خریددستگاه ATM(خودپرداز)،واردات و ترخیص دستگاه ATM

شرکت بازرگانی فیروزه با توجه به دارا بودن کارگو در ایوو، کارگو در گوانجو، کارگو در پکن، دفتر ترخیص در بندرعباس، قادر به کمک به تجار و علاقمندان به تجارت با چین می باشد.

این شرکت از گذشته تاکنون با توجه به سطح نیاز کشور اقدام به فعالیت در زمینه واردات دستگاه خودپرداز و ترخیص آنها از گمرک برای بازرگانان مختلف نموده است. اساس کار بازرگانی فیروزه کمک به  خرید، حمل و ترخیص کالا از چین و به طور کلی واردات کالا از چین برای بازرگانان با تجربه که نیاز به صرفه جویی در زمان دارند و یا افرادی که تازه کار هستند و می خواهند به صورت مطمئن و ایمن به بازرگانی با چین بپردازند، میباشد. 

 

خریددستگاه ATM(خودپرداز)،واردات و ترخیص دستگاه ATM

 

خودپَرداز که عابر بانک هم نامیده شده دستگاهی الکترونیکی است که به مشتریان بانک این امکان را می‌دهد تا در هر زمان دلخواه به‌وسیله قراردادن کارت عابربانک خاصی در دستگاه و وارد کردن یک گذرواژه از حساب خود پول دریافت کرده یا موجودی حساب بانکی خود را بگیرند بدون اینکه نیاز به شمارشگر انسانی باشد.

در ادامه مطلب مواردی برای افراد علاقمند به این تجارت آمده است که ممکن است برای شما در خصوص آنها سوالی وجود داشته باشد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب