سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واردات کالا از چین

 

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

از آنجایی که که کشور چین دارای سطح رشد بالایی است و 90 درصد کالاهای تولیدی جهان متعلق به این کشور است و 80 درصد واردات کالا در دنیا از کشور چین صورت می‌گیرد؛ واردات کالا از چین برای صاحبان کسب و کار و شرکت‌ها بسیار با صرفه است. از سوی دیگر دستمزد کمتر نیروی کار و نهاده‌های تولیدی ارزان‌تر نیز واردات از این کشور را با حاشیه سود بالایی همراه خواهد کرد.

 

واردات کالا از چین توسط بازرگانی فیروزه

 

به گزارش اقتصاد آنلاین، از آنجاییکه که 90 درصد کالاهای تولیدی جهانی و بیشتر از 80 درصد کالاهای وارداتی در جهان متعلق به کشور چین است؛‌ از نظر شرکت‌ها و صاحبان کسب و کارها، واردات کالا از این کشور دارای سطح رشد بالا امری حسابگرانه است. به دلیل دستمزدهای پایین نیروی کار و نهاده‌های تولیدی ارزان قیمت‌تر در این کشور، حاشیه سود واردات از این کشور بیشتر از سایر کشورها خواهد بود. از سوی دیگر، امروزه با پیشرفت ظرفیت‌های تولیدی، زمان انتقال کالا از کشور چین سریع‌تر از گذشته است.

در ادامه مطلب مواردی در رابطه به نحوه واردات کالا و توصیه های لازم در این زمینه ارائه شده است.

ادامه مطلب


اطلاعات ورود و خروج از گمرک چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

اطلاعات ورود و خروج از گمرک چین

برای ورود و خروج ازگمرک چین باید مقررات ذیربط مراعات شود برای اینکه مسافران در تمامی تشریفات گمرکی با مانع مواجه نشوند و با کمال خرسندی به چین گردی بپردازند و با راحتی تشریفات گمرکی را  انجام دهند باید نکاتی را مراعات نمایند.

برای آگاهی یافتن از این مقررات، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ادامه مطلب


واردات قاب عکس از چین،بازرگانی فیروزه

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

بازرگانی فیروزه تا به امروز دارای 35 سال تجربه در امور بازرگانی و خرید، حمل و ترخیص کالا از چین می باشد. این شرکت با توجه به سطح نیاز کشور هم اکنون اقدام به فعالیت در زمینه واردات قاب عکس و انواع دکوری و ترخیص قاب عکس و انواع دکوری از گمرک برای بازرگانان مختلف نموده است. اساس کار بازرگانی فیروزه کمک به  خرید، حمل و ترخیص کالا از چین و به طور کلی واردات کالا از چین برای بازرگانان با تجربه که نیاز به صرفه جویی در زمان دارند و یا افرادی که تازه کار هستند و می خواهند به صورت مطمئن و ایمن به بازرگانی با چین بپردازند، میباشد. در ذیل مواردی برای افراد علاقمند به این تجارت آمده است که ممکن است برای شما در خصوص آنها سوالی وجود داشته باشد،این موارد صرفا جهت رزومه برای شما بازرگانان و علاقمندان به تجارت با کشور چین گردآوری شده است،و نشان از توانایی مجموعه ما در واردات و ترخیص کالا از چین دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب

 

واردات قاب عکس از چین،بازرگانی فیروزه