سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوازم آرایشی قاچاق و هشدارهای بیاثر

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

لوازم آرایشی قاچاق و هشدارهای  بی‌اثر 

 

 مشکلات پیش روی واردکنندگان محصولات بهداشتی و آرایشی که در داخل تولید نمی شوند و یا اینکه نیاز داخلی را تامین نمی کنند، باعث شده تا افراد سودجو از این موقعیت سوءاستفاده کرده و بازار لوازم بهداشتی و آرایشی را تحت سیطره خود در آورند، به گونه ای که در حال حاضر سهم لوازم آرایشی تقلبی و قاچاق در کشور، بیشتر از محصولات استاندارد و برند است و این وضعیت در خصوص لوازم بهداشتی پر مصرف مثل مسواک و خمیردندان نیز، رو به افزایش است.

 

 

واردات لوازم آرایش

 

 


یکی از مواردی که شرکت بازرگانی فیروزه قادر به واردات آن از کشورهای دیگر منجمله چین است واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و بهداشتی می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه واردات کالا  می توانید با ما تماس بگیرید. ما آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما و یا قبول سفارشات و خرید شما در هر زمینه ای هستیم.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 


ادامه مطلب

 


آمار و ارقام واردات و مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

آمار و ارقام واردات و مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی

 

 

معاون غذای سازمان غذا و دارو تاکید می‌کند که حدود 25 درصد از محصولات موجود در بازار کشورهای در حال توسعه و بیش از 50 درصد از محصولات موجود در کشورهای جهان سوم، غیرمجاز (قاچاق- تقلبی) است اما اطمینان می‌دهد که واردات رسمی مواد آرایشی و بهداشتی در ایران تحت کنترل قرار دارد. وی با بیان اینکه این سازمان فقط مسوول پایش سلامت‌ کالا‌هاست و هر فرآورده‌یی که مجوز واردات از وزارت بازرگانی دریافت کند، این سازمان موظف است که  آن را از نظر بهداشتی کنترل می‌کند. یعنی برچسب وزارت بهداشت بر این محصولات نصب می‌شود و مصرف‌کننده باید به این برچسب فارسی توجه کند. ضمن آنکه باید از مکان‌های قانونی مانند داروخانه‌ها و مراکزی که مجوز وزارت بازرگانی یا صنعت و معدن و تجارت را دارند، خرید کند. 

 

 واردات لوازم آرایشی بهداشتی

 

یکی از مواردی که شرکت بازرگانی فیروزه قادر به واردات آن از کشورهای دیگر منجمله چین است، واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و بهداشتی می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه واردات کالا  می توانید با ما تماس بگیرید. ما آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما و یا قبول سفارشات و خرید شما در هر زمینه ای هستیم.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 


ادامه مطلب


بهداشت استفاده از موی مصنوعی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 

بهداشت استفاده از موی مصنوعی 


 

کلاه گیس را بعد از خرید و قبل از مصرف باید حتما شست و حتی با حشره کش معمولی ضدعفونی کرد. البته این حشره کش ها به الیاف مصنوعی آسیب می رسانند و نباید به آنها زده شود.

متاسفانه بعضی میکروب ها مثل میکروب سل و برخی قارچ ها که ممکن است روی کلاه گیس هایی که در این شرایط غیربهداشتی تهیه می شوند، وجود داشته باشد، در برابر روش های ضدعفونی مقاوم هستند و اگر کسی که آنها را آماده می کند بیمار و مبتلا به سل باشد، ممکن است آلودگی ها به بدن مصرف کننده منتقل شود.

 

 

بهداشت موی مصنوعی

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه با سابقه و تجربه  35 سال واردات کالا از کشور چین یکی از مواردی که قادر به وارد کردن آن از کشورهای دیگر منجمله چین است واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه واردات کالا  می توانید با ما تماس بگیرید. ما آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما و یا قبول سفارشات و خرید شما در هر زمینه ای هستیم.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 


ادامه مطلب

 


رژلب , پیشینه استفاده از رژلب

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

رژلب , پیشینه استفاده از رژلب

 

مصری‌ها از حنا استفاده می‌کردند برای این که لب و دستهایشان را رنگ کنند و حتی چیز جالب این است که کلوپاترا مثلا پوست سوسک و پولک ماهی استفاده می‌کرده است. مصری ها پوست سوسکهای مختلف رنگهای مختلف می‌گرفتند و از پولک ماهی برای درخشندگی و اینها استفاده می‌کردند. به این صورت که این مواد را خُرد می‌کردند و بعنوان ماتیک استفاده می‌کردند.”

 

واردات رژ لب

 


شرکت بازرگانی فیروزه قادر به واردات آن از کشورهای دیگر منجمله چین است واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و بهداشتی می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه واردات کالا  می توانید با ما تماس بگیرید. ما آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما و یا قبول سفارشات و خرید شما در هر زمینه ای هستیم. 


جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 


ادامه مطلب


تجارت اسباب بازی در دنیا , واردات اسباب بازی

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 

تجارت اسباب بازی در دنیا , واردات اسباب بازی

 

اهمیت صنعت اسباب‌بازی در ایران از آن جهت است که 11 دی 82 تا 86 یعنی در 4 سال، ایران با وارد کردن 11درصد از کل واردات جهانی اسباب‌بازی، که شامل 320 طبقه مختلف اسباب‌بازی و مجموع 10854 قلم اسباب‌بازی بوده و در رتبه سوم از از میان 5 واردکننده اول اسباب‌بازی در جهان، پس از امریکا، انگلیس و بالاتر از چین و هند قرار داشته است. در این فهرست امارات متحده عربی در رتبه 8 قرار داشت. تولید داخلی اسباب‌بازی به جز ارزش اقتصادی و سودآوری بالا، مزایایی مانند اشتغالزایی، برابری محصول با وضعیت فرهنگی و... را داراست در نتیجه بررسی وضعیت و جایگاه اسباب‌بازی در تولید ملی و لزوم تعریف جایگاه آنها ضرورتی است غیرقابل‌اجتناب.

 

واردات اسباب بازی

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه وارد کننده انواع دستگاهها و خطوط صنعتی، خدماتی و یا تولیدی از چین می باشد. لازم به ذکر است که این مقوله یکی از فعالیتهای وارداتی این شرکت بوده و علاوه بر موارد گفته شده این شرکت توانایی وارد کردن انواع مواد اولیه صنعتی، شیمیایی و تولیدی و یا محصول آماده مصرف، قطعات یدکی و اسباب بازی و… را دارد. این مجموعه به دلیل داشتن شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو  با در نظر گرفتن این مسئله که خرید اسباب بازی و … که بیشتر به سلیقه واردکننده بستگی دارد و مشتری تمایل به خرید کالا با حضور خود و  به سلیقه خود دارد قادر است مشتری را در هنگام خرید در کشور چین با مترجم مسلط به زبان چینی ، فارسی، انگلیسی همراهی کند تا بخش عظیمی از نگرانی خریدار در هنگام خرید و چانه زنی و انتخاب شرکت معتبر چینی برطرف شود. 

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 

ادامه مطلب