سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اسپیکر باکیفیت , ویژگی های اسپیکر خوب

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

خرید اسپیکر باکیفیت , ویژگی های اسپیکر خوب 

 

شما می‌توانید برای اسپیکر بلوتوث هزینه‌ای در رنج قیمتی حدود 40 هزار تومان و تا بیش از 2 میلیون تومان بپردازید. با این حال، در کل تصور نکنید که همیشه با پرداخت پول بیشتر محصول بهتری را خریداری خواهید کرد. به طور کلی، مدل‌های بالاتر دارای صدای بهتری هستند، اما گاهی اوقات فاقد ویژگی‌هایی هستند که شما در مقابل قیمت از آن‌ها انتظار دارید. یک ترفند ساده برای خرید اسپیکر بلوتوث این است، در کنار ویژگی‌های مورد نظرتان به میزان بودجه خود نیز توجه داشته باشید. اکثرا مدل‌های خوبی با قیمت نسبتا مناسب و معقول در بازار وجود دارند که علاوه بر داشتن کیفیت صدای خوب، امکانات مد نظرتان را نیز فراهم می‌کنند.

 

 

 

واردات اسپیکر

 

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه دارای پیشینه کاری بیش از 35 سال سابقه واردات کالا از چین می باشد. واردات انواع لوازم و تجهیزات جانبی موبایل اعم از اسپیکر،هدفون،گارد و خشگیر  و همچنین انواع لوازم الکترونیکی که به سفارش شرکتهای فعال در این زمینه می باشد،بخشی از توانمندیهای این مجموعه است. این شرکتها که به طور تخصصی در این زمینه  فعالیت دارند در حجم نسبتا بالایی خرید می کنند. شما خواننده محترم این مقاله که در کار ارائه و عرضه این اقلام هستید،اگر تاکنون اقدام به وارد کردن اجناس مورد نظر خود به طور مستقیم نکرده اید ما شما را در این کار یاری می کنیم تا بتوانید در این زمینه با هزینه کمتر، تنوع بیشتری را در محصولات قابل ارائه خود داشته باشید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

 

ادامه مطلب


مداد پاک کن ها از کجا پیدا شدند , مضرات پاک کن

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

مداد پاک کن ها از کجا پیدا شدند , مضرات پاک کن 

 

درگذشته بیشتر مردم به جای پاک کن از تکه خمیر نان استفاده می‌کردند.(بعضی از هنرمندان هنوز هم از نان برای کمرنگ کردن اثر زغال یا پاستل استفاده می کنند) تااینکه در سال1770میلادی یک مهندس انگلیسی به نام ادواردنعیم به اشتباه ازیک قطعه لاستیکی به جای خمیر نان استفاده کرد. او دید که این قطعه لاستیکی خیلی بهتر از نان پاک می‌کند کم‌کم برای ساخت پاکن ازمواد مناسبتری استفاده شد. به این ترتیب اولین پاک کن‌ها به شکل امروزی ساخته شد. بعداً لاستیک هارا به صورت نرمتری ساختند تا کاغذ را پاره نکنند و اثر مداد را بهتر پاک کند.

 

 

 

واردات پاک کن

 

شرکت بازرگانی فیروزه با 35 سال تجربه در امر واردات و صادرات و ترخیص کالا دارای  دو شعبه در شهرهای گوانجو و ایوو  می باشد. حیطه فعالیت این مجموعه بسیار گسترده بوده و قادر به وارد کردن هر نوع کالای قانونی به کشور می باشد. (دستگاه ها و خطوط تولیدی، مواد اولیه و شیمیایی ، کالاهای آماده مصرف مانند کالاهای تزیینی و لوازم تحریر، لوازم آرایشی و…)

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 


واردات مواد اولیه پاک کن و دستگاه تولید پاک کن

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

 

 واردات مواد اولیه پاک کن و دستگاه تولید پاک کن 


 

پاک کن نام عام مواد جامدی است که در تماس و مالش، اثر مداد روی کاغذ یا زمینه دیگر را پاک می‌کند. این وسیله جزء دسته لوازم التحریر حساب می‌شود. جنس پاک کن معمولااز پلاستیک یا رزیناز مشتقات نفتی است. پاک کن در رنگهای متفاوتی ساخته می‌شود.

 

درگذشته بیشتر مردم به جای پاکن از تکه خمیر نان استفاده می‌کردند تااینکه در سال1770میلادی یک مهندس انگلیسی به نام ادواردنعیم به اشتباه ازیک قطعه لاستیکی به جای خمیر نان استفاده کرد. او دید که این قطعه لاستیکی خیلی بهتر از نان پاک می‌کند کم‌کم برای ساخت پاکن ازمواد مناسبتری استفاده شد. به این ترتیب اولین پاکن‌ها به شکل امروزی ساخته شد. بعداً لاستیک هارا به صورت نرمتری ساختند تا کاغذ را پاره نکنند واثر مداد را بهتر پاک کند

 


واردات پاک کن

 

 

مجموعه ی بازرگانی فیروزه فعالیت های تجاری خود را در سطح عمومی و در زمینه واردات انواع کالاهای تجاری و مصرفی ،انواع دستگاههای تولیدی ،انواع قطعات یدکی و… به انجام می رساند.واردات و ترخیص انواع لوازم التحریر و پاک کن و دستگاه تولید پاک کن و همچنین واردات برخی مواد اولیه جهت تولید پاک کن نیز بخشی از توانمندیهای این مجموعه می باشد.

 

 جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 


بازارهای عمده فروشی اسباب بازی در چین

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

بازارهای عمده فروشی اسباب بازی در چین 

 

چانه زدن در کشور چین یک سرگرمی و تفریح ملی است بنابراین می‌توانید با بیشتر فروشنده‌ها غیر از فروشگاه‌های بزرگ و فروشگاه‌های مجتمع‌های تجاری بزرگ چین، که قیمت‌های مقطوع دارند، چانه بزنید. برای اجناس ارزان قیمت تخفیفی کوچک نصیبتان می‌شود. فروشگاه‌های بسیاری در پکن و دیگر شهرهای چین وجود دارد؛ مهم است که بدانید چگونه برای چیزهایی که می‌خواهید بخرید بهترین قیمت‌ها را پیدا کنید. غیر از دانستن این که کجای چین باید بروید و به دنبال چه چیزی هستید، مهارت‌های چانه‌زنی‌تان باید خیلی بالا باشد. اگر این طور نباشد می‌بینید که در آخر خیلی بیشتر از آن چیزی که باید پرداخت می‌کردید پول داده‌اید.

 

بازار عمده فروشی اسباب بازی ،اسباب بازی در چین ،واردات اسباب بازی ،بازار اسباب بازی در چین ،اسباب بازی های چینی ،اسباب بازی های الکترونیکی، عروسک های پولیشی ،بزرگترین بازار اسباب بازی ،بازار اسباب بازی چین،بازار اسباب بازی ایوو،بازار گوانجوو،بازار گوانگجو،خرید آنلاین اسباب بازی،Taobao،Lijiababy،فروشگاه اینترنتی اسباب بازی در چین ،فروشگاههای خرید اسباب بازی در چین ،بازار عمده فروشی ایوو،بازارهای چین ،Lego ،Motherswork،فروشگاه Baby International،واردات اسباب بازی از چین ،واردات و ترخیص اسباب بازی،ترخیص کار اسباب بازی،

 

 

شرکت بازرگانی فیروزه دارای 35 سال تجربه در امر واردات و صادرات و ترخیص کالا  می باشد که بخش عمده فعالیت این شرکت با کشور چین می باشد. این مجموعه دارای دو شعبه در شهرهای ایوو و گوانجو می باشد. همکاران بازرگانی فیروزه در کشور چین اغلب بومی چین بوده و زبان مادری آنها چینی می باشد. همچنین آنها به زبان انگلیسی و فارسی نیز تسلط دارند و به همین دلیل براحتی قادرند که شما تجار و بازرگانان محترم را که قصد خرید از چین (چه به صورت حضوری و چه غیرحضوری) دارید همراهی کنند و در تمامی مراحل خرید از یافتن بازارهای عمده فروشی گرفته تا چانه زنی و خرید نهایی در کنار شما باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

 


واردات لوازم آرایشی بهداشتی در ایران

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات لوازم آرایشی بهداشتی در ایران

 

استقبال زنان ایرانی از مصرف لوازم آرایشی، مسیر قاچاق را چنان هموار کرده که بنا بر آمارهای غیررسمی، فقط 10درصد از لوازم آرایشی موجود در بازار ایران، از معابر معتبر و قانونی وارد کشور شده و 90 درصد از این لوازم به صورت قاچاق و غیرقانونی و بدون هیچ نظارت بر کیفیت و نحوه ساخت و نگهداری آنها به بازارهای داخلی نفوذ می‌کند. مسلما ورود این نوع کالاها از طریق قاچاق نیاز به مدارک بهداشتی و استانداردهای جهانی نداشته و در نتیجه اغلب فاقد کیفیت مناسب می باشند.


 

واردات لوازم آرایش

 

 

یکی از مواردی که شرکت بازرگانی فیروزه قادر به واردات آن از کشورهای دیگر منجمله چین است واردات  انواع لوازم آرایشی و بهداشتی و مشتقات آن و هرآن چه که با زیبایی  سرو کار دارد  با بهترین کیفیت و مطابق با استانداردهای جهانی و بهداشتی می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه واردات کالا  می توانید با ما تماس بگیرید. ما آماده شنیدن نظرات و پیشنهادات شما و یا قبول سفارشات و خرید شما در هر زمینه ای هستیم.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 


ادامه مطلب