سفارش تبلیغ
صبا ویژن

واردات رادیو پخش و اسپیکر,ترخیص رادیو

ما را در تلگرام دنبال کنید.....>   

 

واردات رادیو پخش و اسپیکر,ترخیص رادیو

 

 کشور چین به عنوان یکی از قطبهای صنعتی جهان در بخش های مختلف صنعت ،کشاورزی ،پوشاک و… صاحب نام است.واردات و ترخیص انواع رادیو پخش و اسپیکر ،واردات انواع سیستم سوتی و تصویری ،اسپیکرهای فلش خور ،اسپیکر مموری خور ،و … بخشی از فعالیتهای مجموعه بازرگانی فیروزه می باشد.در صورت تمایل به سرمایه گزاری در این زمینه می توانید هرگونه راهنمایی را از اعضای مجموعه ی بازرگانی فیروزه دریافت نمایید.تا بهترین کالا را با قیمت مناسب برای شما عزیزان شناسایی کرده و در اختیار قرار دهند.
 
 
واردات رادیو و اسپیکر
 
 
امپدانس اسپیکر  با واحد اهم بیان می‌شود. هر چه میزان مقاومت الکتریکی اسپیکر کمتر باشد کنترل کم‌تری بر روی دیافراگم خواهیم داشت. به عبارت ساده‌تر اسپیکرهای امپدانس پایین دارای مقاوت سیم پیچ کم‌تری بوده و در ازای ولتاژ کم‌تر صدای بلندتری تولید می‌کنند اما یک اسپیکر با امپدانس بالا مقاومت سیم پیچ بالاتری داشته و کنترل بهتری را بر روی دیافراگم فراهم می‌کند. سیستم تنظیم‌صدای مرکزی و یا کارت صدا در رایانه شخصی شما هم از موارد تعیین کننده‌ی کیفیت صدای خروجی است. اگر کارت صدای سیستم شما و یا کنترلر مرکزی از انواع نا مرغوب و ضعیف‌تر است، خرید یک اسپیکر قدرتمند و گران قیمت، هیچ توجیهی ندارد.  

مجموعه بازرگانی فیروزه دارای کارگوهای مختلف در پکن ،گوانجو و ایوو می باشد.همچنین دارای دفاتر بازرگانی در ایران و در شهرهای تهران ،مشهد و بندر عباس می باشد.اعضای این مجموعه در تلاشند تا بهترین خدمات را به بازرگانان عزیز در رابطه با واردات و ترخیص کالا ،انجام کلیه امور گمرکی ، خرید خارجی ،حمل و نقل بین المللی و… را ارائه دهند.

 جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه واردات اسپیکر و رادیو پخش به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

ادامه مطلب